یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

تولد یسنا و آیسا

1394/8/24 14:51
نویسنده : مامان و بابا
593 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترام در ۳مرداد روز شنبه ساعت ۸/۴۵ صبح آیسا و۸/۴۷صبح یسنا چشمشون رو به این دنیا گشودند خیلی لحظه قشنگی بود وقتی صدای گریشونو شنیدم انگار دنیا مال من شد نتونستم خودمو نگه دارمو منم شروع کردم به گریه کردن و اشک ذوق از چشمام سرازیر شد همش میخواستم هر چه زودتر از اتاق عمل برم بیرون و عشقم رو ببینم و دخترامونو بیارن پیشمون خیلی حس قشنگیه وقتی ببینی موجودی که ۹ماه تموم در وجودت زندگی میکنه و رشد میکنه و تو در انتظار دیدنشی یهو صدای گریش تو گوشت طنین بهترین اواز دنیا باشه و گرمی صورتش رو رو صورتت احساس کنی هر وقدر از اون لحظه ناب بگم بازم کم گفتم و تا مادر نشی نمیتونی اون لحظه رو تصور کنی حالا گل دخترامون پیشمون هستن و من هر روز شاهد بزرگ شدنشونیم و از خدا میخوام‌تا ابد سالم و شاد و‌خوشبخت برای من و همسرم نگه داره.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)