یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

نازنین دخملای مامانی

1394/2/29 13:19
نویسنده : مامان و بابا
560 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام جیگر طلاهای نازنیم قربونتون برم دخملای نانازیم قلبخیلی وقته که نتونستم وبلاگتون رو اپ کنم اخه این چند وقت حسابی درگیر خرید سیسمونی بودم و کلی براتون خرید کردم چشمکبالاخره تا حدودی سیسمونیتون رو به اتمام هستش دیگه چیزی نمونده  خوب بالاخره کمد و ویترینتونو سفارش دادیم تا ده روز الی دو هفته دیگه به امید خدا میارن ولی جا برا تختاتون نداشتیم ناراحتو نگه داشتیم تا بریم خونه خودمون و اونموقع سفارش بدیم بیارن.نانازی های مامان هفته پیش دوشنبه وقت سونوی انومالی دوم رو داشتیم به حمدالله همه چی خوب بود و خدارو شکر خوبم رشد کردین ماچو اونموقع هفته ۲۷بودیم و دکتر گفت تقریبا ۱۱۰۰کیلو هستین ولی چون هول بودم یادم رفت بپرسم که وزن دوتاتون باهم اینقدری شده یا هر کدومتون جداگونه.مامانیا قول بدین به مامانی که حسابی اون تو رشد کنین و وزنتون موقع تولد خوب باشه امیدوارم که وزن گیریتون عالی باشه.لبخندهوای همدیگرم اون تو داشته باشینا .الان به سلامتی وارد هفته ۲۸شدیم و ایشالا ۱۰هفته دیگه شما منو میبینین و منم شمارو فقط قول بدین عجله نکنین و اون تو حسابی رشد کنین و هفته۳۷یا۳۸ایشالا پاتون رو به زندگی منو بابایی بذارین.خیلی خیلی شیطون شدین کلی مامانیو لگد بارون میکنین و منم عاشق این حرکاتتونم قلبهمش از الان غصه اینو میخورم که وقتی بدنیا اومدین دیگه این حرکاتو تجربه نمیکنمدل شکسته. کلی براتون هر روز شعرو داستان میخونم و شمام فک کنم بدتون نمیاد در ضمن علاقه شدیدی هم به دعای عهد دارین وقتی این دعارو باز میکنم براتون اصلا تکون نمیخورین و منم حس میکنم بهتون ارامش میده .قربونتون برم خیلی خیلی دوستون دارم دخترای نازنیم.اینم یه بوس خوشگل برا دخترای خوشگلمماچماچ

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مریم(مامان ثنا جون)
29 اردیبهشت 94 22:54
سلام خدا را شکر که هکه چیز خوبه انشالله به سلامتی به دنیا بیوند و دو تا نی نی تپل مپل سالم باشند. مبارک سیسمونیتونم باشه انشاالله به سلامتی استفاده کنید
سما مامان آرش و آرشيدا
3 خرداد 94 8:45
عزيزم خيلي خيلي مراقب خودتو و دخمل گليا باش اميدوارم اين روزاي انتظار هم به خوبي سپري بشه و گل هاي نازتو با سلامتي در آغوش بگيري بي برانه منتظر ديدن عكساي نازشون هستم
مامان عرفان
3 خرداد 94 15:07
سلام . ان شااله دوقلوهاتون سالم و تندرست بیان بغلتون . تو این شکلت که گذاشتم فقط یه بچه است آخه به ندرت کسی مثل شما سعادت داشتن دوقلو رو داره .
مامان و بابا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان وبابای پارمیسا
3 خرداد 94 17:32
سلام مامانی انشالله بکه دوتا خوشگلت صحیح وسالم بیان بغلت
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان فاطمه
6 خرداد 94 2:58
سلام عزیزم:خوبی مامانی امیدوارم که حال هر سه تا تون خوب باشه ...به امید خدا سر وقت نی نی های خوشگلت بدنیا میان وبغلشون میکنی سیسمونی هم مبارکه [پاسخ مرسی عزیزم ایشالا