یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

مادر شدن!

1394/3/3 16:36
نویسنده : مامان و بابا
878 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم

حسی دارم عجیب:
مثل حس جوجه عقاب در تلاش برای نخستین پرواز از بلندترین قله و هراس از نتوانستن
و بعد
شاد از پرواز و حس خوب بزرگ شدن
انگار جوانه ای که در نخستین دیدار خاک را از برگهایش میتکاند

حسی دارم عجیب:
مثل روز نخست مدرسه، مثل زنگ تفریح، مثل نمره بیست

کجا بودی؟ 
که اینقدر منتظزت نشستم...
چقدر نگرانت بودم، دلواپس اینکه بیایی و من نباشم
قلبت را تپیدم،قلبم را تپیدی و بی آنکه ببینمت آمده ای...
چشم هایم نگران از فردا و من حس میکنم بزرگترین پیغام را به من داده اند
و اینک
در جشن نامگذاری تو
نام من نیز عوض میشود...
مادر
و من مادر میشوم...محبت

نازنین دخترای من قربونتون برم من با وجود شما و با به دنیا اومدن شما نام زیبای مادر به من نسبت داده میشه .ممنونم ازتون که منو مامان کردین خیلی خیلی عاشقتونم

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مریم(مامان ثنا جون)
3 خرداد 94 16:49
خیلی زیبا بود به سلامتی انشالله
مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 1:39
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم
مامان فاطمه
6 خرداد 94 3:02
عزیزم متنت عالی بود حس خوبیه مادر شدن به زودی نی نی های نازتو آغوش میگیری ما رو بی خبر نذار
مامان و بابا
پاسخ
نظر لطفته ایشالا
مامان مبینا
8 خرداد 94 18:25
مامانی سلااااااااااااام دوقلوها خوبن؟خودت خوبی؟ ایشالله نینی ها سالم بیان بغلت
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا
مامان محمد
10 خرداد 94 15:20
مبارکت باشه عزیزم