یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

وارد هفته 30

1394/3/16 12:20
نویسنده : مامان و بابا
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملای نانازی من الهی من دورتون بگردم به سلامتی وارد هفته 30 شدیم و البته الان 30 هفته و 5 روزمونه که با همیم به سلامتی تا هفته 38 ایشالا بتونم دووم بیاریم و شمام تو شکم مامانی خووووب رشد کنین

اخه چون شما دوقلو هستین احتمال اینکه خدای نکرده زودتر بدنیا بیاین هست ولی به من قول بدین که عجله نکنین و اون تو حسابی به خودتون برسین منم به شما جیگر طلاهام قول میدم که خوب خوب استراحت کنم وخوب بخورم و مراقب خودم باشم تا به سلامتی سر موقع بدنیا بیاین تا هم خودتون راحت باشین هم من و بابایی .

قربونتون برم وقتی بابایی دستش رو میذاره رو شکمم  شما زودی خودی نشون میدین و وول میخورین نمیدونین بابایی چقدرررررر از وول خوردن شما لذت میبره مخصوصا من

گاها هم ناز میکنین و حرکت نمیکنین و بابایی زود میره یه چیز شیرین میاره تا من بخورم بلکه شما ها یه تکونی به خودتون بدین.معلومه که کاملااااا بابایی هستینااا وروجکای ناقلا.

الان دیگه کاملا وقتی حرکت میکنین از روی شکم همه متوجه میشن مشخصه که دیگه زیادم کوچولو موچولو نیستین و خدارو شکر خوب بزرگ شدین.

و اینکه برسیم به بحث شیرین و سخت اسم که من الان دوماه دنبال اسم میگردم و بابایی برا هر کدوم یه ایرادی میاره که بالاخره گوش شیطون کر انگاری اینا به تصویب رسیدن. البته من اسمایی که انتخاب کرده بودم و چندتاشو مینویسم براتون

1=نورا و حورا       2=ائل ای و سان ای      3=عسل وغزل      4=ایسل و نورسل

که ناگفته نمونه اسم ایسل رو خودم خیلییییی دوست دارم ولی خوب به تصویب نرسیدغمگین

5=یسنا و حسنا          6=السا و ایسا         7=یسنا و ایسا

که بالاخره انگاری یسناو ایسا به تصویب رسیده البته اگه بعدا نظرمون عوض نشه

ایشالا خوش نام باشین و برا من وبابایی خوشبختی و روزی فراوون با اومدنتون به ارمغان بیارین اخه دختر بچه ها کلیییی با خودشون رحمت و نعمت میارن که ایشالا با بدنیا اومدن شما کلییی از مشکلاتمون حل میشه و زود زود خونمون رو هم تحویل میدن و یه جای بهتر میخریم

مامانی های نازم تو دل مامانی دعا کنین به زودی صاحب خونه بشیم و پیش فروشمون رو به قیمت خوب بفروشیم و یه جای بهتر پیدا کنیم

خوب نازنینای من برم بازم میام براتون مینویسم میبوسمتونمراقب خودتون باشین و حسابی اون تو رشد کنین و اینم یادتون نره که اصلا عجله نکینین تا به سلامتی به موقع بدنیا بیاین انشالا.

 

پسندها (9)

نظرات (6)

مهلا
16 خرداد 94 12:44
عزیزای نازم ایشالا قدمتون مبارک باشه وبسلامت بیاین میشه به مامان وبابای بگید به پسرمن رای بدن کد148 را1000891010پیامک کنن مممنون میشم
مامان عفیفه
22 خرداد 94 12:52
سلام دوست خوبم. همونطورکه میدونین اولین وظیفه پدرومادرانتخاب اسم نیکووبامعنابرای بچه است. ضمن اینکه اسم بایدیک پیشینه مثبت داشته باشه.ازنظرروانشناسی بچه ها وقتی بزرگ میشن دنبال این میگردن که صاحب اسمشون کی بوده که بتونن بهش افتخار کنن.بهترین اسامی،اسامی بزرگان کشورومخصوصا بزرگان دین ماست. چندتا جفت اسم بهتون پیشنهاد میدم دوست داشتین روش فکرکنین.البته قصدفضولی ندارم فقط درحد یه پیشنهاد فاطمه،زهرا نفیسه،نعیمه عفیفه،عطیه حلما،حسنا حانیه،عالیه زینب،زهرا ریحانه،رضوانه حانیه،حنانه اگرمعانیشونم خواستین بفرمایین درخدمتم ان شاءالله بسلامتی به دنیابیان.خوش نام وخوشقدم باشن براتون
ی فرشته کوشولو
23 خرداد 94 0:38
اجی ارشین و ارشیدا چطور یا یسنا و ایسنا ساحل و دریا نفس و رها هرچند اسمایی خودتتتتون خیلییی خوشمل الهی خاله(منظور از خاله خودممااااا)قربوننننن این فسقلیااااا بشهه خوشگلاییی خالهههههه شیکم مامانی رو با توپ فوتبال اشتباههه نگیرینااااا مثل وروجکااا ی دسته ی گل به وقتش مامانی رو اذیت کنین اجی حتما اسپند دود کن واسه خودتون الهی من فدای وروجکای خاله بشممممممم بوس رو پیشونیتون خوشگلای خاله حساااببیییی تو شیکم مامانی بخووورییین و بخابین تا حسابیییی چاقالوویی بشین و به وقتش ان شالله دنیا بیاین اجی میسپارمتون به خدا التماس دعا اجی اجی یه خاهش . شما که تو دلت فرشته ی خدا رو داری میشه بخای کمکم کنه من امسال نهایی سوم رو دارم میدم اجی میسپارمتون به خدا فقط اجی دعای فرج و صلوات زیادی بخوننن بزار وروجکا گوششون عادت کنه که اگه خدا خاست اعضای یار اقا امام زمان بشن اجی اسپند حتمممااااا دودشون کننننن میسپارمتون به خدااااا درپناه خدا زیر سایه خدا
مامان مبینا
28 خرداد 94 4:29
به به چ اسم قشنگی هم انتخاب کردینه عزیزم ایشالله نامدار باشن دخملای نانازی
مامان بابایی پارسا
28 خرداد 94 14:31
سلام مامانی خوووووبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارکشون باشه خوش نام باشن بوووووووس واسه یسنا وآیسا
مامان منصوره
10 تیر 94 15:07
انشالله به سلامتی گل دخترای نازتون رو بغل کنین