یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

حرفی با نینی های نازم

1393/10/19 14:43
نویسنده : مامان و بابا
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلای مامان و بابا

خوبین خوشگلای من ؟به سلامتی وارد هفته 9 بارداری شدیم البته 9 هفته و 2 روز تا 1 بهمن که وقت ویزیت دارم دل تو دلم نیست که خدایاااا کی میرسه و من میرم سونو و دوباره صدای قلب عزیزانم رو بشنوم؟ مامانی تو این مدت خیلیییی نسبت به بقیه مامانا اضافه وزن پیدا کرده طوریکه در عرض دوماه 3 کیلو چاق شدم و الانم 66 کیلوام. یعنی تا پایان بارداری حسابی قلمبه میشم

خدارو شکر مامانی ویار چندانی نداره و میتونه کلی مواد مغذی و غذاهای خوب خوب بخوره تا نی نی های گلش خوووب رشد کنن ولی امون از این کمر درد و مخصوصـــــــا تکرر ادرار که واقعا خیلییییی سخته هنوز تو عرض دوماه حسابی کمردرد دارم و طوریکه شب ها خیلی سخت میخوابم و بابایی گاها از خواب بیدار میشه.

الانم امتحانای مامان و بابا داره شروع میشه من که نمیتونم اصلا یعنی حس و حال در س خوندن یکم برام سخت شده نمیدونم چطور میخوام امتحان بدم امون از دست شما وروجکا مامانی رو به حدیییییی تنبل کردین که حال و حوصله هیچکاری رو نداره فقط میخواد بخوابه.

ولی باید به هر قیمتی که شده شما نینی های نانازی به مامانی کمک کنین و همکاری داشته باشین و شلوغی نکنین تا مامان بتونه راحت درساشو بخونه و امتحانارو خوب بده .

به هر حال همه  اینا میگذره و منو بابایی ایشالا شماهارو بغلمون میکنیم و روزهای شادی رو با هم سپری میکنیم ایشالا.

 

میبوسمتون عزیزای مامان وبابا مراقب خودتون باشین و حسااااااابی رشد کنین و تپل بشین ایشالا.

نظرات (33)

جوجه مامانی و بابایی
19 دی 93 15:36
عزیزم مراقبشون باش
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی
19 دی 93 20:18
انشالله به سلامتیعزیزم فقط مواظب وزنت باش من شده بودم 98 کیلوحتی نمیتونستم راه برم
مامان ریحانه
19 دی 93 22:54
عززززززززززززیزم چه سعادتی که در انتظار دو تا فرشته کوچولو هستی خدا براتون حفظشون کنه خانمی خیلی مواظب خودت باش
مامان و بابا
پاسخ
اره گلم واقعا خدا لطف بزرگی به ما کرده
مامان روشا
19 دی 93 23:52
مامان لیلا
20 دی 93 10:36
عزيزم ايشالا دوقلوهاي خوشكلمون صحيح و سالم دنيا ميان و دل مامان و باباشونو شاد مي كنن . مواظب خودتون و گلاي نازتون باشين
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم دوست گلم
مامان نازی
20 دی 93 10:39
ایشالله از دوران شیریرن بارداریت لذت ببری عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم
مامان بابایی پارسا
20 دی 93 13:32
عزیزم مواظب خودت و2 تا فرشته مهربون باش .... 2 قلو خیلی شیرینه من عاشق 2 قلو هستم.راستی شما دوقلویی تو خانوادتون داشتید یا همسری؟
مامان و بابا
پاسخ
هر دوتامونم داشتیم هم مامان بزرگ همسری هم مامان بزرگ من
مامان فرخنده
20 دی 93 13:36
خدا حفظشون كنه واقعا خدا دوستون داشته كه دوتا نعمت را بهتون داده خيلي خوشحال شدم عزيززززززززم لينك شدي خانمي
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم بابت لینک منم لینکتون میکنم
مامان عاطفه
20 دی 93 13:43
سلام عزیزم ممنون که به وب ما سر زدید ای جان دو تا نی نی ..... مواظب خودت و نی نی هات باش... انشاا... امتحاناتو به خوبی پاس می کنی....
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم
مامانی فاطمه
20 دی 93 14:03
ایشااله ایم هفت ماه باقیمانده رو باخوشی وسلامتی پشت سر بزاری عزیزم ونی نی های نازت رو تو آغوش بگیری
مامان و بابا
پاسخ
ممنو گلم ایشالا
مامان و بابای فندق
20 دی 93 14:12
سلام عزیزم خوبی؟ ممنون که به وبم سر زدی واااای چقدر خوب دوقلو خدا حفظشون کنه براتون و الهی که سالم و سلامت بیاین بغلت خیلیم عالی منم دوس دارم تجربیاتمونو در اختیار هم بزاریم موافقم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی ابجی عزیز
سید جواد
20 دی 93 16:17
ماشالله اتفاقا منم یکی از دوقلوهای زیادی هستم که تو این کشور زندگی میکنن، من یه داداش دارم که الان 32 سالمونه، و تا الان 32 ساله که با هم دوقلوییم.... !!!
مامان و بابا
پاسخ
ممنون سر زدین ایشالا نی نی های ماهم زیر سایه منو باباشون بزرگ شن
مامان بابای فندق
20 دی 93 16:40
لینک شدی گلم
مامان و بابا
پاسخ
شماهم لینک شدی عزیزم
مامانی
20 دی 93 17:12
راستی مامانی اول دفعه که رفتی سونو دکتر گفت کیسه هاشون جداشت یا فقط یه ساک بود؟
مامان و بابا
پاسخ
نه گلم دوتا ساک حاملگی جدا هست نی نی هامون همسان نیستن
مامان خمبل و فنقول
20 دی 93 17:57
آخی به سلامتی ایشالا به زودی بچه های خوشگلتونو بغل کنید
مامان و بابا
پاسخ
ممنون
مامان پری
20 دی 93 18:05
سلام عزیزم ایشالله خدا سایشو از بالا سر تو و بچه هات و همسلیت یه لحظه هم کم نکنه. منم اوایل کمردرد وحشتناک داشتم تا حدی که دکتر ارتوپدی هم رفتم که نکنه دیسک دارم و خودم خبر ندارم ولی اون گفت از بارداریه و برام پماد ویشکا رو تجویز کرد...خیلی عالی بود به خصوص وقتیکه میزدم و میخوابیدم .پیشنهاد میکنم تو هم استفاده کن.
مامان و بابا
پاسخ
اره کمر درد خیلیییی سخته بخصوص شبا موقع خواب ممنون که راهنمایی کردی عزیزم
مامان محمدطاها
20 دی 93 19:10
سلام عزیزم خدا برات حفظشون کنه نی نی نازاتو خیلی مشتاقم هرچه زودتر ببینمشون.... انشالله به وقت و ساعت بدنیا بیان ......از اینکه به ماهم سر زدین ممنونم[قلب
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم خانومی
مامان مهراد
20 دی 93 21:51
ای چوووووووونم..... چقدر ناز... تبریک میگم و امیدوارم بسلامتی فارق بشی. قدر این دوران شیرین بارداری رو بدون خیلی زود دلت براش تنگ میشه. تو الان خیلی پاکی. لطفا برای همه بچه ها دعا کن.
مامان و بابا
پاسخ
قربونت مامان مهراد عزیز ممنون سر زدی
مامان آمیتیس
20 دی 93 22:19
سلام تبریک میگم امیدوارم نینی های نازتون هر چه زودتر عکسشون رو ببینیم خدا حفظشون کنه مامانی مواظبشون باش
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم مرسی که سر زدی
مــامـــان نســا
22 دی 93 22:42
به سلامتـــــــــــــــــــــی مامانی مواظب نــــــــــــــــــی نــــــــــــــــی های خوشگلمون باش راستی ازاینکه به ماسرزدید ممنون میخوام اگه اجازه بدین لینک تون کنم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون که به ما سر زدید دوست گرامی
مامان فاطمه
23 دی 93 2:51
سلام خانمی خوبی،مبارک باشه عزیزم.این دوران بیشتر مراقب خودت باش،هم به غذات توجه کن هم وزنت وهم خوب استراحت کن.بازم بهت سرمیزنم لینکت کردم گلم
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم مامان فاطمه عزیز
مامان حلما
23 دی 93 8:18
ممنون از حضورت دوست عزیزم ، وب خیلی قشنگی داری ، مراقب دو تا نی نی ملوست باش ، به امید دیدار دوباره
مامان شادمهر کوچولو
23 دی 93 10:35
واااااای خیلی خوشحالم که خدا داره بهتون نی نی های ناااااااز دوقلو میده...انشاالله مبارررررررک باشه و به سلامتی بغلشون کنی.. با اجازه لینکتون کردم که هی تند تند بیام بهتون سر بزنم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم نظر لطفت هست که تند تند بهمون سر میزنی میسییییی
مامان پرهام
23 دی 93 10:46
به سلامتی. مراقب خودت و کوچولوهات باش خانوم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست گرامی
محبوبه مامان الینا
23 دی 93 11:58
عزیزم خدا حفظشون کنهانشاله دوران باردادی بسیار شیرینی داشته باشی دوستم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم
بهار
23 دی 93 17:14
لینکتون کردم امیدوارم نی نی های نانازتونو سالمو سلامت تو بغل بگیریدو خوشبختیتون هزاران برابر شه
مامان و بابا
پاسخ
خیلی ممنون گلم
مامان عفیفه
24 دی 93 15:07
تامیتونی بادوم وسیب بخوروازترشیحات پرهیزکن که بچه های آرومی داشته باشی.زعفرون،زرشک،کرفس،گل گاوزبون،زیره،سفیده تخم مرغ،یخ،برگ سنا،حوشانده اصلانخورین.کلاداروهای گیاهی روزیرنظرمتخصص استفاده کنین
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم فقط کاسنی میخورم امکان داره از اون باشه!!!
عباس پدر مهربان
25 دی 93 9:26
تبریک میگم . به وب ( دو و نیم ) قلو های من هم سر بزنید لینک شدید . جنسیتشون چیه ؟ برا شون اسم انتخاب کردین ؟ اگه از الان با اسم صدا شون کنید بیشتر باهاتون ارتباط بر قرار میکنند . در اولین فرصت بعد از تولدشان حتما ورزش را شروع کنید برای برگشتن به وزن ایده ال خوبه . هر روز پیاده روی با افزایش زمان و سرعت به ارامی خیلی موثر است . از استرس هم دوری کنید برای بچه هاو خودتان خوب نیست . با ارزوی تولد ارام و زیبا
مامان محمد کیان
3 بهمن 93 14:03
سلام عزیزم . ممنون از نظری که در وب پسرمون گذاشتید و ممنون از ابراز محبتتون. شما هم از طرف من لپ های قشنگ کوچولوهای نازتون رو ببوسید . انشاالله همیشه زیر سایه شما در صحت و سلامت بزرگ شن.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون از لطفت خانومی
مامان منصوره
7 بهمن 93 9:28
مرسی از این که بهمون سر زدی،ایشالله که هیچ مشکلی پیش نمیاد مامانی،آمین، به ما هم سر بزن
مامان گلشن
18 بهمن 93 15:01
شنیدن صدای قلب نی نی یکی از لذتهایی که خدای مهربون به ما مادرها داده..لمس ی موجود دوست داشتنی در وجودمون قابل وصف در قالب کلمات نیست ...من زمان بار داریهام از شوق گریه میکردم
گلنار
30 تیر 94 23:01
سلام خوبه توی وبلاگ نویسی خوبی دوست داشتی به وبلاگم سر بزن
کامیار
31 تیر 94 14:31
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!