یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

مامامانی خیلی نگرانه جیگراشه!

1393/10/23 23:14
نویسنده : مامان و بابا
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای نازنیم الهی مامانی فداتون بشه یه کم حال مامان خرابه و لک بینی مختصری دارم هم بابایی هم من داریم از نگرانی میمیریم که نکنه خدای نکرده طوری بشه فردا مامانی امتحان داره بعد اینکه برگشتم اولین کاری که میکنم از دکتر وقت میگیرم برا ویزیت عزیزای من خواهش میکنم دوام بیارین خدای نکرده اتفاق ناخوشایندی نیوفته اگه بلایی سر شما بیاد منو بابایی خیلیییییی بدبخت میشیم خواهش میکنم با دوام باشین مامان دلش گرفته امروز وقتی دیدم لک بینی دارم دعا میکنم حالتون خوب باشه و چیزیتون نشه الهی امین.ای خدااااای عزیزم نینی هامونو برامون نگه دار

 

پسندها (8)

نظرات (16)

مامانی
24 دی 93 3:22
سلام ایشاا... که چیزی نیست میری دکتر آمپولی چیزی مینویسه رفع میشه خودتو ناراحت نکن ...حالا این ترم امتحان نمیدادی نمیشدددددددددددددددد رفتی دکتر بهم خبر بده
مامان و بابا
پاسخ
اخه گلم ترم اخرمه هر قدر زود تموم کنم برام بهتره
مامان و بابای فندق
24 دی 93 14:18
مواظب خودتون باش عزیزم به خدا توکل کن ان شالله که چیزی نمیشه اصلا اصلا به خودت استرس وارد نکن اون خودش سمه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم ولی وقت امتحانامه به هر حال کما بیش استرس میاد سراغت دیگه
مامان عفیفه
24 دی 93 15:03
سلام عزیزم.نگران نباش.یکی ازنزدیکامون تاماه آخرلکه بینی داشت.فقط بایداستراحت کنین وکارسنگین انجام ندین.پله بالاپایین نشین خیلی بده براتون منتظرخبرسلامت کوچولوهاتون هستیم
مامان و بابا
پاسخ
خدارو هزاااار بار شکر که کلا قطع شده و مشکل حل شده
مامان فرخنده
24 دی 93 15:23
عزيززززززززززم نگران نباش براي لانه گزيني ني ني هات هستش بايد زياد استراحت كني البته به دكترت هم بگو خدا محافظ فرشته هاي نازت باشه
مامان و بابا
پاسخ
اخه من دوماهم رد شده لانه گزینی فک کنم اوایل حاملگی باسه
مریم(مامان ثنا جون)
24 دی 93 17:42
سلام مامانی من به شما سر زدم و شما را لینگ کردم انشالله که چیزی نیست..
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم منم سر اولین فرصت لینکتون میکنم
مامان
24 دی 93 19:27
سلام عزیزم نگرانتون شدم الان حالت چطوره؟ بی خبرم نذار
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفت خدارو هزار بار شکر مشکلی پیش نیومده و حل شد
مامان ملي
25 دی 93 14:10
سلام دوست خوبمامیدوارم مشکلت رفع شده باشه و نی نی های نازت حالشون خوب باشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون
مامان 3جوجه طلایی
25 دی 93 15:40
سلام گلم می بینم که مشکل حل شده . خدا را شکر . همش از استرس امتحانات هست . خواهرشوهر من هر ماه سر موقع پریودیش لک می دید . من دیگه به تجربه فهمیدم که اگه عمرشون به دنیا باشه خدا هر بلایی را از سرشون رفع می کنه . من تا 12 هفتگی که نمی دونستم سه قلو هستن خیلی ضعف می کردم . شاغل بودم ولی هر وقت ضعف داشتم مرخصی می گرفتم حتی بدون حقوق. خونه خودمون طبقه اول هست شرکت هم طبقه سوم بود و من هر روز این همه پله را می رفتم و میامدم. تازه برای اینکه تا روزهای آخر از پا نیافتم پیاده روی می کردم راهی که همکارام با تاکسی می رفتن یا اگه پیاده هم می رفتن 25 دقیقه طول می کشید به 15 دقیقه می رفتم . دقیقا توی اوج خطر بارداری این کارها را می کردم . خدارا شکر که جوجه هامون برامون موندن تا اینجوری امتحان بشیم صد البته اگه می رفتن امتحان سخت تری بود اما همیشه از خدا فرزند سالم و مهمتر از اون صالح بخواین.
مامان و بابا
پاسخ
بله فرمایش شما کاملا متین هست اونی که خداخودش بخواد نگه داره بنده هر کاریم بکنه باز اونی که اون بالایی میخواد میشه خدا نینی های ناز شمارم براتون نگه داره و پیشرفتشون رو ببین ممنون از لطفی که در حق ما کردین و بهمون سر زدین خیلی خوشحالم
مامی پرسان و پرنیکا
25 دی 93 16:19
خدایا این نی نی های گل رو واسه بابا ومامانش حفظ کن.از ته دل دعا کردم اگر قابل باشم
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم از لطفت عزیزم
مامانی
25 دی 93 21:23
سلام مامنی منم امروز یه لک کوچولودیدم داشتم میمردم
مامان و بابا
پاسخ
ایشالا به زودی مشکلت حل میشه دعا میکنم حالت خوب شه گلم هم خودت هم نی نی هات سالم باشین
sahar
26 دی 93 14:02
سلام مامانی دوقلوها. خدا براتون نگه داره. خوش بحالتون که خدا بهتون یه دوقلو داده. ان شاء اله که خطری نباشه . خوی بزرگ بشن و به موقع هم به دنیا بیان
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
آوا مامان رادین
27 دی 93 10:45
سلام دوست خوبم ممنون که به ما سر زدین و ممنون از لطفتون نسبت به عکسای پسر من. امیدوارم که نی نی های شما هم سلامت و سالم بیان پیشتون و از لحظه به لحظه داشتنشون لذت ببرین. خوشحالم یه دوست جدید خوب دارم
مامان و بابا
پاسخ
خیلیییی ممنون که شماهم به ما سرزدین
باران
27 دی 93 10:47
سلام،عزیزم خیلی خوشحالم از اینکه حال شما و دو قلوهای نانازی خوبه. ان شاءا... به سلامتی این دوران شیرین رو طی کنید و در سلامت کامل نینی های عزیز به دنیا بیان و دنیای شما رو قشنگ تر و شیرین تر کنن.
مامان و بابا
پاسخ
خیلی ممنون که سر زدین
مامان و بابا حسنا
30 دی 93 7:42
ایشاله به سلامت به دنیا بیان ، التماس دعا
Kosar
4 بهمن 93 21:17
ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪ . . . . ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰﯾﻦ
مامان مبینا
6 بهمن 93 15:51
دوستم سلااام امیدوارم دوقلوها سر موقع وسالم بیان بغلت عزیزم