یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

اولین غربالگری

1393/11/12 17:12
نویسنده : مامان و بابا
410 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازنینای مامان خوبین خوشگلای دردونم الهی قربونتون بره مامانتون ماچخوب رشد کنین تو دل مامان و درست به موقع بدنیا بیاین و عجول نباشینا اخه شما که دوقلویین باید هم هوای همدیگرو نگه دارین هم هوای مامانی و بابایی رو . چشمک

شکر

خدارو اولین تست غربالگری رو رفتیم و هم جواب سونوگرافی وهم جواب ازمایش هردوتاشونم خوب بودن ایشالا جواب غربالگری دومم خوب باشه نمیدونین تا جواب ازمایش رو نشون دکتر بدم چی به من و بابایی گذشت همش دل نگرون بودیم تا اینکه رفتم دکتر رو جواب رو نشون دادم و گفت خدارو شکر همه چی رو به راهه خدا رو هزاران بار مرتبه شکر خوب برای اولین بار هم بابایی هم من هردوتاتونم دیدیم نمیونین چه لحظه خوبی بود خنده از لبای منو بابایی محو نمیشد وای یکیتون خیلی شلوغین و یکیتونم خیلی اروم تا دکتر دستگاه رو رو شکمم تکون میداد شلوغه هی میپرید برعکس اونیکیتونم انگار نه انگار کلی منت کشی کردیم تا یه تکون کوچولویی به خودت بدی الهی فداتون بشم من اینم عکس شما نازنینای ما

 

 

پسندها (7)

نظرات (9)

مامانی
13 بهمن 93 18:12
سلام دوستم........... خدارو شکر خوشحال شدم
غزل
16 بهمن 93 0:30
سلام عزیز دلم ایشالله نانازی ها رو سالم به دنیا بیاری عززیکم من ناخواسته بود و نمیخواستمشون اما اینقدر نشونه دیدم که که به حکمت خدا سر فرود آوردم ! ای جانم مامان جوون و دوقلو نی نی هاش!! من خیلی اتفاقی تر از اتفاقی باردار شدم وووووووو....خخخخ زندگیت پر از عشق مراقب فشارتم باش ...
مامانی
16 بهمن 93 13:29
سلام دوستم خوبی ؟این روزا چه طور میگذره؟ من که دندون دردم گرفتم عجیب
مامان دوقلوها
16 بهمن 93 17:24
حالا از بارداری بگیم تا برسیم به بعد از تولد خانمی خوشحال میشم بتونم کمکی کرده باشم
مامان فاطمه
16 بهمن 93 23:56
سلام:چند وقتی بود بهت سر میزدم ونگرانت بودم وقتی دیدم مطلب تازه گذاشتی خوشحال شدم...مراقب خودت و نی نی های نازمون باش....راستی من شمارو لینک کرده بودم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی از لطفت گلم منم در اولین فرصت حتماااااا لینکت مبکنم
مامانی
17 بهمن 93 16:26
سلام دوستمممممم..کجایی؟بعد تو کم پیدا شدی دوقلو ها خوبن گلم؟من این روزا خیلی اذیت میشم خیلیییییی تو رو خدا برام دعا کن از ادمایی که خیلی ادمو میترسونن بدم میاد..راستی اولین غربالگری که رفتی وزنشون چقدر بود؟
مامان گلشن
18 بهمن 93 14:52
همزمان مامان دو تا بچه باشی هم صفای خودش رو داره
مامان ثنا و ثمین
18 بهمن 93 15:03
سلام خانومی.انشاله سر موقع دنیا بیان و خونتون پر از خنده ها و شیطنتهاشون میشه
مامان و بابا
پاسخ
ایشالا خاله مهربون
مامانِ خمبل و فنقول
18 بهمن 93 18:27
خدا رو شکر