یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

نازنینای مامانی بزرگ شدن

1393/11/19 13:27
نویسنده : مامان و بابا
413 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جینگولیای مامانی خوبین جوجوهای من البته دیگه جوجو نیستین و کااااامل مشخص هست که رشد کردین و بزرگ شدین مامانی به سلامتی وارد هفته چهاردهم شدیم یعنی وارد چهار ماهگی شدیمو این ماه ایشالا با قطعیت کامل دکتر جنسیتتون رو میگه و منو بابایی با خیال رااااااحت براتون اسباب بازیو و لباس اینا میخریم وایی نمیدونین چه هیجان انگیزه وقتی میریم لباسای بچگونه رو میبینیم و چندتاشو انتخاب میکنیم و ولی اخر سر من نمیذارم بابایی بخره چون کامل مطمعن نیستم پسملین یا دخمل حالا از این حرفا بگذریم مامانی هنوز هیچی نشده خیلی خپلو شده شکمم طوریه که انگار شش ماهمه همه دارن تعجب میکنن البته اینم ناگفته نمونه که خیلییییی عذاب میکشم هم کمردرد دارم و هم پاهام درد میکنه شدید امیدوارم اینارو که مینویسم وقتی بزرگ شدین و اومدین وبتون و اینارو خوندین بدونین که مامانی چقدر عذاب کشیده و ناراحتی داشته تو بارداریش اخه نفسای من شما دوتایین و برا همین من خیلی سنگینم جیگرای من اگه یروزی اومدین وبتون و خوندین قدر منو بدونینا باشه فدای هردوتاتون بشم من!شکمم به قدری باد کرده نگو امیدوارم تپل مپل باشین و وقتی بدنیا اومدین مامانی رو شاد کنین چون من هر چیزی میاد میخورم تا رشد شما خوب باشه و وزن گیریتون عالی باشه چون شما دوتا جوجو هستین معمولا دوقلوها یکم ظریف تر از یدونه نینی ها هستن ولی ایشالا خوب خوب رشد کنین و تپل باشین

 

من الان کامل که نه ولی تا حدی که حس کنم تو شکمم یه موجودی هست حرکاتتونو حس میکنم از این هفته بیشتر احساستون میکنم و انگاری تو شکمم یه حبابی داره میترکه حس خیلی خوبیه و از اینکه حستون میکنم احساس خیلی خوبی دارم میبوسمتون نانازی های من البته اینم اعتراف کنم که بابایی هم بیش از حد هیجان داره و هر چیزی که گاها من میخورم و احساس میکنه برا شما ضرر داره زودی از دستم میگیره و نمیذاره بخورمشون منم بهت زده یه چیز دیگه میخورم اخه کلیییی شکمو شدم خدا میدونه تا اخر بارداری چند کیلو میشم خوب دیگه  مم برم ناهارمو بخورم و کلی باشما بازی کنم بازم میامو برا شما عزیزام مینویسم قربونتون برم من میبوسیمتون نانازی های مامان و بابا.

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

بابای امیر
19 بهمن 93 20:18
با سلام و احترام مادر مهربان و دلسوز ایشالله نی نی هاتون همیشه سالم و سلامت باشند و به دنیا بیان و دل شما رو بعد از یه دوره بارداری سخت شاد کنند. ممنون که به یادگاری های امیر سر زدید همواره پایدار باشید
مامان شادمهر کوچولو
22 بهمن 93 23:57
قفونشون برم من خیلی حس جالب و زیباییه دوقلو بودنشون...انشاءالله تپل مپل و سرحال میان تو بغل مامانشون
مامان و بابا
پاسخ
ایشالاااااا من ارزوووومه که نینی ها درشت و تپل مپل باشن
مامانی
24 بهمن 93 11:38
اره جانم خیلی سخته مخصوصا من الان شبا اصلا خواب ندارم یعنی بد خوابم یه زره هم سر پا وا میستم نمیتونم ایشا...زود زود بگذره
مامان مبینا
24 بهمن 93 15:31
ایشالله نینیا سالموسر موقع بیان بغلت عزیزم من عااااااااااااااااشق دوقلو هستم ایشالله خدا نگه دارشون باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ایشالا گلم مرسی از حضورت زود زود بهمون سر بزن
مامانی
26 بهمن 93 14:17
سلام گلم من دکترم خیلی خیلی خیلی بد اخلاق اصلا نمیتونم ازش سوال بپرسم هروقت نوشته سونو منم رفتم تاریخ پری هم با تاریخ سونو همیشه یه زره فرق میکنه..نمیدونم مالا شما تو این سن بارداری چند روز فرق داره...براتعیین جنسیتم مگه تا حالا معلوم نشده من 11هفته ودوروز داشتم معلوم شد خوب این دفعه دکترت سونو بنویسه 100درصد معلوم میشه ویزیت بعدیت کیه؟
بابا و مامان
26 بهمن 93 15:00
سلام ، ممنون از حضور گرمت امیدوارم سایه تون همیشه بالای سر نی نی های خوشگلتون باشه
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم
مامان مهسا
30 بهمن 93 8:39
عزیزم من 25 بهمن زایمان کردم و فعلا شیر خودم رو میخورن ببینم تا کجا ادامه داره . هفته 39 زایمان کردم وزنشون هم 2700 و 2750 بود خیلی غافلگیرانه البته !! خداروشکر دستگاه نرفتن ، زود یا دیر اومدنشون با خداست گلم ولی برای وزن گیری حبوبات و پروتئین بخور. سالاد کاهو و گوجه بخور . میوه بخور . اجیل بخور ولی کم . شیرینی رو کامل حذف کن ..ایشالله سالم میان