یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

سلام نازگلای مامان

1393/11/26 15:40
نویسنده : مامان و بابا
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازای مامان خوبین الحمدالله

قربونتون برم من عزیزای کوچولوم ولی دیگه کوچولو نیستین از شکم قلمبه مامان کاااامل میشه فهمید که نینی های تو دلش ماشالا حسابی رشد کردنو بزرگ شدن قربون دستا و پاهای کوچولوتون بشم من

نمیدونین چقدر دلم برا اون پاها و دستای نازتون که برا منو بابایی تکون میدین تنگ شده دیگه صبرم خیلییییی کم شده 2 اسفند وقت دکتر داریم و از طرفیم نمیدونیم که برا سونو مینویسه یا نه تا منو بابایی دوباره شما جیگر طلاهامونو ببینیم

از طرفیم جنسیتتون کامل مشخص نشده درسته تو غربالگری گفت احتمالا هردوتاتونم پسر خوشگل باشین ولی احتمالی گفت برا همین دلم ضعف میره برا تعیین جنسیت قطعی تا بدونم که گل دخترین یا پسر قند عسل تا برم حسابیییی و یه دل سیر لباسایی که با بابایی پسندیدمو بگیریم غمگین

ولی از طرفیم نمیدونم که الان شما 15 هفته این یا 17 هفته اخه سونوگرافی یه مدت نشون میده براورد خانوم دکتر مدت دیگه رو حالا ایشالا 17 هفته باشین تا کامل مشخص شه

روز جمعه عصر با بابایی رفتیم پاساز میلاد نور تو ولیعصر نمیدونین چقدررررر لباسای بچه گونه خوشگلی داشت که میرفتیمو من بر میداشتم و شما رو توش تصور میکردم ولی چه فایده نخریدیم که

ایشالا تا 7-8 روز دیگه اگه خدا بخواد جنسیتتون معلوم میشه 

بابایی هر شب شما رو ناز میکنه و بوستون میکنه باهاتون حرف میزنه ولی چون شما هنوز کوچیکین اگرم حرکت کنین بابایی حس نمیکنه نمیدونین چقدر دوستون داریم جیگر طلاهای ما 

ولی ناگفته نمونه که یه چند قلم وسایل براتون خریدیم که هم به دخترا بیاد هم به پسرا واااای خیلی خوشگلن

یدونم عروسک گاو قرمز رنگ بزرگ خریدیم با دوتا بره ناقلا تا باهم دعوا نکنین 

ولی گاوی که خریدیم و باید مشترکا استفاده کنینااااااااراضی

ایشالا بعد 7-8 روز که کامل مطمئن شدیم میرم یه دل سیر خرید میکنیم عزیزای من 

در ضمن بابا بزرگ(بابای مامانی) دوتا خروس کوچولو هم براتون گرفته با 4 جفت جوراب رنگارنگ نمیدونین چقدر با مامان جون خندیده بودیم اخه شما نوه اول هم تو خونواده مامانی هستین هم خونواده بابایی 

برا همین همه خوشحالن از اینکه یهویی صاحب دوتا نوه ی خوشگل میشن و شما همیشه در این حال خواهین بود(همیشه باهاتون بازی میکنن)

پس من برم به کارام برسم تا یه هفته دیگه ایشالا با تشخیص جنسیتتون میام و وب رو اپ میکنم قربونتون برم من.

پسندها (6)

نظرات (17)

مامان فاطمه
27 بهمن 93 1:40
سلام مامانی:مواظب نی نی های ما باش.....راستی بیشتر استراحت کن و نمک رو تو غذات کم کن ....هم وزن رو زیاد میکنه هم بعد ها بدنت ورم میکنه....منتظرت هستیم که بیای وجنسیت عسلای ما رو بگی...پیش ما هم بیا ونظر بده
مامان و بابا
پاسخ
مرسی از محبتت خاله مهربون زود به زود بهمون سر بزن
مامان پارسا
27 بهمن 93 23:24
سلام ان شالله جنسیت شون معلوم شه تا مامان وبابایی کلی خرید عکس خریدهارو واسه یادگاری بگیر تاریخشون بنویس تا قندعسل هات یادشون بمونه
مامان مژده
28 بهمن 93 13:54
سلام عزیزم ای جانم الهی سالم دنیا بیان . هر سوالی داشتی ازم بپرس عزیز دلم
مامان مژده
28 بهمن 93 13:56
طبیعی باردار شدم من عزیزم . در مورد کم وزنی موقع تولدشون پرسیدی ، اره تقریبا کم وزن هستن در حد 2100 یا 2300 هستن
مامان مبینا
1 اسفند 93 14:26
ایشالله دو قلوها سر موقع بدنیا بیان و زودی جنسیتشون مشخص بشه تا مامانی وبابایی برن کلی چیزای خوجل موچل بخرن. بوووووس
سما مامان آرش و آرشيدا
2 اسفند 93 12:35
سلام عزيزم اول از همه بابت اين نعمت بهتون تبريك ميگم دوم اينكه منم همه نگرانيهاي شما رو داشتم و حسابي دركت ميكنم سوم اينكه دوقلوهاي من يك هفته زودتر از موعد به دنيا اومدن ولي كامل بودن و هيچ مشكلي نداشتن تو دستگاه هم نرفتن بعد از 2 ماهگي بهشون شير خشك هم ميدادم چون فقط با شير مادر وزن نميگرفتن عزيزم فقط تا ميتوني استرس رو از خودت دور كن و مثبت فكر كن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
3 اسفند 93 13:55
هزار ماشاءالله به این روحیه . خودت را برای روزهای سخت بارداری هم آماده کن. برای هر قل اضافه یه مبلغ اضافی هم می گیرن. زمان تولد بچه ها هر قل 100 اضافه یعنی به جای یک تومان 1300،000 تومان تمام شد. سالم باشن فدای سرشون. من بیمه تکمیلی بودم. بیمه سامان اگه اشتباه نکنم.یادم نیست. اما بچه ها که به دنیا آمدن بیمارستان با ما همکاری کرد برای ارسلان که در بخش مراقبتهای ویژه بود . چون بیمارستان خودش برگه تولد را می فرسته ثبت احوال ولی برای ما به دست خودمون دادن قبل از ترخیص ارسلان رفتیم شناسنامه گرفتیم و بیمه تکمیلی کردیم که برای ختنه هم بدرد خورد. ولی همون اول هزینه زایمان را از من گرفتن بعد از کارهای بیمه دوباره پس دادن. بیمارستان پاستور نو مشهد بودم.
مامی وانیا
3 اسفند 93 19:14
عزیزم ایشااله که نی نی هاتونو بسلامتی بغل بگیرین مرسی که به وب دخنر من سر زدین
مامان مونس
4 اسفند 93 3:16
سلام گلم . تبریک میگم انشالله حاملگی راحت و زایمان بی خطر عزیزم من استراحت نبودم ... همه چیم میخوردم .... فقطم تو ماه اخر یکم اذیت شدم سرکلاژ رو چون یکیشون خیلی پایین بود و لک بینیم قطع نمیشد تو 16 هفته انجام دادم و خیلیم راحت بود .... فقط یه نصیحتی بهت میکنم گوش کن توروخدا ..... پسرای من چون زود دنیا اومده بودن و کیسه ابم عفونی شده بود حدود 8 روز تو دستگاه بودن الان پشیمونم از گریه ها و بیقراریهایی که کردم هر اتفاقی بیفته خواست خداست و حکمتی توش هست تو اون مدت من خوب خوب شدم و تونستم وقتی اوردیمشون خونه خودم بهشون برسم و تر و خشکشون کنم .... هرچقدر تو باردتریت بی استرس و ریلکس باشی زایمان به موقع و راحت تری داری . خودتو اصلا نگران نکن ..... خدا نعمت بزرگی بهت داده که دوقلو بارداری نمیدونی چه لذتی داره از هفته 16 به بعد جنسیت مشخص میشه .... اگه تو هفته 17.18 بری 100%بهت میگن چی هست ببخش دیر جوابتو دادم هروقت سوالی داشتی من درخدمتم ... به قول دوستا و اطرافییانم الان یه پا دکتر شدم خودم خوشحال میشم باز بهمون سربزنی از لحظه لحظه بارداریت لذات ببر .... خدا این نعمتو نسیب همه کس نمیکنه دوستم
مامان یگانه و ریحانه
5 اسفند 93 9:20
سلام عزیزم نی نی های چطورن از اینکه به من سر زدین خوشحال شدم توصیه هایی برات تو وبلاگ خودم گذاشتم.حواسم نبود بیام اینجا بزارم در مورد نمک هم حتما رعایت کن عزیزم که فشارخون بالا نگیری و شیرینی جات زیاد که باعث قند بارداری میشه.پرخوری هم نکن که خودت چاق نشیا میتونی بری دکتر بهت برنامه غذایی بده میوه زیاد بخور
مامانی
9 اسفند 93 16:00
سلام دوستم خوبی....چی شد رفتی سونو؟
مامان مبینا
12 اسفند 93 20:07
مامان خانم سلام خوبی؟وروجکا خوبن؟
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله مهربون عزیز ماهم خوبیم گلم
مامان فاطمه
13 اسفند 93 17:42
سلام مامانی کم پیدایی ...بیشتر بیا ومطلب بذار از الان کم میای بچهها بدنیا بیان نمیتونی ها سرت شلوغ میشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی والا یکم سرم شلوغ بودهاین چند وقته نرسیدم بیام
سایبرسافت
17 اسفند 93 23:48
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها راستی بخش ویژه ای برای عکاسی از دوقلوها داریم لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت
مامان گلشن
18 اسفند 93 21:16
نوه های دوست داشتنی از حالا بلد شدن دلبری کنن...مبارکا باشه ..به سلامتی ..قربون هم قبول باشه
مادر
21 اسفند 93 15:46
سلام دوست خوبم خوب هستین خدا قوت دو قلوها که اذیت نمیکنن ایشالله صحیح و سالم بدنیا بیان جنسیتشون دختر شد؟ قلبونشون برم من همونیم که به وبم سر زدین و نظر دادین واقعا با نظرات دوستانی مثل شما آدم انرژی میگره
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله جون قربون دوقلوهام بشم نه فعلا نی نی خوب هستن
ی فرشته کوشولو
23 خرداد 94 0:40
الهی خدا ببخشتشون بهتون خاهری