یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
یسنا و آیسایسنا و آیسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی نی های دوقلوی ما

رفتم سونو!!

1393/12/16 13:30
نویسنده : مامان و بابا
650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های ناز من خوبین گلم؟

مامانی دیگه کامل میدونه حرکاتتون رو عزیزان من وروجکا انگاری دارین اون تو میچرخین خیلی حس خوبیه قربونتون برم مننننن

وقتی دارین حرکت میکنینی مامانی دستشو میذاره رو شکمش و کلی قربون صدقتون میره خیلی حس خوبیه اینکه بدونی یه موجود زنده تو شکم داریو داره حرکت میکنه اونم یکی نه دوتا یکی سمت چپین یکیتونم سمت راست شکمم هستین جیگرای من.

بالاخره تو 15 هفته و 5 روزمون بود که رفتیم سونو و دکتر هم برامون تعیین جنسیت نوشته بود هم اندازه دهانه رحم

که بحمدالله همه چی خوب بود وعالییی خدارو شکر.

دکتره سونو کلی دستگاه رو شکمم تکون میداد تا شما تغییر موقعیت بدین تا ببینه دخترین یا پسر

که بعد 10 دقیقه گفت هردو نی نی ها دختر هستن و منو بابا رو میگی بهت زده بودیم که واقعااااااا دوتا نینی دختر؟

وووووییییی خدایا شکرت که تو دل مامان دوتا نینی سالم و خوشگل گذاشتی بالاخره میتونم با خیال راحت برم و براتون وسیله بگیرم

ولی خیلیا هم دوستای مجازی هم تو فامیل میگن بازم خرید نکن و منتظر بمون بعد برو

اخه توغربالگری اول گفته بودن هردو پسرین الانم گفتن هردو دخترین شاکی

برا همینم خودمم زیاد نمیتونم به این سونو گرافی ها اطمینان کنم و برم براتون وسیله بگیرم کچل

پس ناچارم یکمیم منتظر بمونم و یکمیم بزرگتر شین بعد یبارم برم  سونو تا ایندفعه دیگه مطمئن بشم جیگر طلای من مامانی دوستون داره و هر روز کلی قربون صدقتون میره.

تو این دوره از بارداری حال مامانی میشه گفت نسبت به 3 ماه قبل بهتر هستش راضی

ولی الانم دیگه کم کم نفسام بالا نمیاد و یکمیم بعضی از شبا نمیتونم بخوابم اخه مامانی قبل بارداری موقع خواب هی غلت میزد و اکثرا رو شکم میخوابیدم ولی الان دیگه جز به پهلو خوابیدن چاره دیگه ای ندارم و گاها که از خواب بیدار میشم و میبینم وضعیتی خوابیدم بده فوری برمیگردم به پهلو که خدای نکرده نینی های مامانی اون تو اذیت نشن قربونتون برم من فعلا نینی خوبی هستین و مامانو زیاد اذیت نمیکنین امیدوارم تا ابد اینجوری بمونین

و بعد بدنیا اومدنتونم نینی خوبی باشین عزیزای من.

پسندها (13)

نظرات (22)

محمد
16 اسفند 93 19:37
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
16 اسفند 93 23:18
الهی فدای دخترای نازم بشم. از خواب نگین که من خیلی استرس داشتم تا جایی که یه ماهه آخر که شکمم بزرگ شده بود حتی می ترسیدم به پهلو بخوابم فکر می کردم وزن روی یکی از بچه ها میافته برای همین نشسته می خوابیدم و خیلی کم دراز می کشیدم . می دونم تعریف علمی نداره اما می دونی دیگه مادره. مادرشوهرم میگه کافر بشی مادر نشی(در توصیف مادر بودن خیلی سخته)اما به نظر من نباشم اگه قرار نباشه مادر باشزنده م.
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله مهربون مرسی که اومدی پیشمون از این جملت بسیاااااار خوشم اومد واقعا احساس برانگیزه ((((زنده نباشم اگه قرار نباشه مادر باشم))))
عباس پدر مهربان
17 اسفند 93 11:21
سلام مال ما هفته 13 تعین جنسیت شد. ولی خانم میگه هفته 16 به بعد دقیق مشخص میشه . امیدوارم در هر صورت زیبا تپل و سالم به دنیا بیایند.
مامانِ خمبل و فنقول
17 اسفند 93 11:42
مبارکه. به سلامتی ایشالا نی نی های ما توی 18 هفتگی جنسیتشون معلوم شد.
حدیث
17 اسفند 93 13:06
سلام مامان مهربون ایشالله به سلامتی بچه تون دنیا بیاد و هر دوتاشون سالم باشن اخی خیلی خوبه دوتا نی نی دختر خدا براتون حفظش کنه به ماهم سر بزنید با اجازه لینکتون میکنم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست عزیز که بهمون سر زدین
مامان عاطفه
17 اسفند 93 16:03
وای اخ جون دو تا نی نی دختر انشاا.. هر دوتایی سالم باشن
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
مامان حديث
18 اسفند 93 20:18
سلام عزيزم خوبين ان شاا... خيلي خوشبختين كه خدا دو تا دختر ناز بهتون داده منو همسرم از اون اول عاشق دختر كوچولوها بوديم كه خداي مهربون بهمون لطف كرد و هديه داد مواظب خودتون و ني ني هاي كوچولوتون باشين خيلييييييييييييي راستي برا من هفته ي شانزده گفتن جنسيتش رو البته برا خريد يه كم دس نگه دارين خوبه ! هرچن ميدونم دل تو دلتون نيس برا خريد...!!! به خدا ميسپارمتون عزيزم
مامان گلشن
18 اسفند 93 21:14
الهی الهی. .خوش به حالتون که صاحب دو تا نی نی ناز شدین .به امید خدااااااااااااا در صحت و سلامتی به دنیا بیان ...
مامان ثنا و ثمین
19 اسفند 93 0:00
سلام خانومی.ممنون که بهمون سر زدین.من برای جفتشون تو هفته اول چهار ماهگی رفتم سونو.و دقیق هم بود. البته خیلی هم شنیدم که دقیق نبوده.برا شما هم که بعد از ده دقیقه نظر دادن شاید بشه گفت بذارین برا سونو بعدی که با اطمینان خرید کنید .به هر حال امیدوارم هر چه هستن پسر یا دختر سالم. باشن
مامان عرفان
19 اسفند 93 1:22
سلام مامان خانم گل.من لینکتون کردم.ان شاالله نی نی های کوچولوت سالم و سلامت باشن و این دوران شیرین و اما سخت بارداری رو به خوبی پشت سر بگذاری و روزی برسه که نی نی های خوشگلت رو در آغوش بگیری که لذت بخشترین لحظاتهمواظبشون باش.ان شاالله خداوند داشتن بچه سالم رو نصیب همه ی زن و شوهرها بکنه.
مامان و بابا
پاسخ
الهییییییی امین خدا همه نینی ها رو سالم کنه ممنون از دعای قشنگی که کردی عزیزم
مامان بابایی پارسا
19 اسفند 93 17:08
سلام مامان مهربون،خووووبی؟ مدام هروز سرمیزدم خبردار شدم گفتن دختره ....الهههههی همیشه هم مامانی وبابایی و نی نی ها سالم باشن ....من هنوز منتظرم جوجوهاتو ببینم ....بلا من پاهاشو کامل باز گذاشته بود واسه همین 13 هفته
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم که تنهامون نمیذاریو بهمون سرمیزنی
مامان بابایی پارسا
19 اسفند 93 17:11
اما خواهرشوهرم 13 هفته گفتن دختره تا ماه هفت دختر بود یه دفععععععععه ماه هشت پسرشد اما اینا نادره بستگی به قرارگرفتن نی نی ها داره .من 13 هفته اعتماد نکردم 5 ماهه باردار بودم سونو دادم بعد خرید شروع کردم
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 اسفند 93 21:26
سلام مامانی به سلامتی جنسیت هم مشخص شد مبارکه عزیزم من 13 هفتگی رفتم سونو غربلگری بیمارستان مهر و همونجا جنسیت رو تخیص دادن و درست هم بود
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 اسفند 93 21:34
عزیزم من خدا رو شکر نه ماه بارداری رو بدون هیچ مشکلی سپری کردم نه لکه بینی داشتم نه سرکلاژ شدن نه استراحت بودم تا 7 ماهگی هم سرکار رفتم ... بچه ها هم تو هفته 38 بدنیا اومدن و فردای زایمانم هم با دوقلوها اومدیم خونه شاید اگه نمیرفتم برا سزارین تا هفته 40 هم میموندن ولی خوب دکترا میترسن و زودتر عمل میکنن. مواظب خوراکت باش زیا . نزار که چاق شی . فشار و قندت رو هم کنترل کن تا انشالله بدون مشکل دوره بارداریت طی بشه
مامان و بابا
پاسخ
ااهیییییییی دعا کن نی نی های ماهم تو 38 هفتگی بدنیا بیان و توشکمم خوب رشد کنن و نیازی به دستگاه نباشه
مامان پری
20 اسفند 93 1:08
سلام عزیزم منم بار اول که سونو رفتم گفتن پسره و بعدش گفتن دختره...منم وسایلمو هفته های اخر خریدم ...اخر سر هم بچم دختر شد.
مامان فاطمه
22 اسفند 93 1:02
سلام عزیزم من برات نظر گذاشتم ولی نیومده عزیزم وقی نی نی هات بزرگ تر بشن حتی دست و پاشونو بزنن متوجه میشی...خیلی حس خوبیه.. عجله نکن تا سونوی بعدی بمون با خیال راحت برو سیسمونی رو آماده کن. برای غلت نزدنت هم وقتی به پهلو خوابیدی پشت و روبه روت بالش بذار تا نتونی برگردی ومن اینکارو کردم راحت شدم حالا هم بعد دو سال نمیتونم غلت بزنم بازم پست جدید گذاشتی خبر بده گلم
مامانی غزل جون
27 اسفند 93 8:32
ای جووووووووووووووونم قربون نی نی ها برم من عزیزم ایشالله سالم باشن فدا بشم
مامان روشا
5 فروردین 94 15:05
سلام عزیزم سال نوتون مبارک انشاالله سال خوب وخوشی در کنار نی نی های نازت داشته باشی وخدا نگهدار نی نی هات باشه به
اوا مامان رادین
12 فروردین 94 14:31
سلام دوست خوبم سال نو مبارک باشه عزیزم. چقدر خوب دوتا دختر قلمبه تو راه داری. امیدوارم همه چی ه خوبی پیش بره و به زودی بغلشون کنی و نفس بکشی. مواظب خودت باش که مامان دو تا دختر خوشگل بودن باید قوی باشه
مامان سوسن
14 فروردین 94 0:53
سلام .وای خوشبحالتون من عاشق دو قلوی دخترم آرزوم اینه یه دو قلو دختر داشته باشم میگن هر کس لیاقت دختر دار شدن را نداری نعمت .تبریک میگم
مامان سوسن
14 فروردین 94 0:55
مامان مبینا
20 فروردین 94 1:42
دوست خوبم سلااااااام نینی ها خوبن؟ ایشالله صحیح وسالم و سر موقع بیان بغلت. بوووووووس